perjantai 29. kesäkuuta 2012

Lush, ja muuta luonnonkosmetiikkaa

Yksi arjen suuri piriste on hyväntuoksuiset kosmetiikkatuotteet! Olen tarkka siitä, että shampoot ja saippuat joita käytän ovat luonnonmukaisesti ja eläinystävällisesti tehty. LUSH oli aikanaan suuri löytö, ja yhä mieleni tekisi ostaa sieltä kaikkea vähän, ihan jo tuoksujen vuoksi! En ole koskaan ollut Lushin kaupassa, jossa varmaan tuoksuu mielettömältä, vaan kaikki olen tilannut netin kautta. Yhdenkään tuotteen kohdalla en ole katunut. Deodoranttipalat on hyviä ja kestää kauan, shampoopalat samaten, saippuat tuoksuu huumaavalta ja suihkusta ulos kävelee hyvin tyytyväinen emäntä!

Samaten olen tarkka etenkin hammastahnojen kanssa, ja Urtekram Aloe Vera on ihan suosikkini.

Paljon olen miettinyt oman shampoon ja saippuan valmistamista, että onnistuisikohan se, ja mitenköhän vaikeaa olisi. Kiinnostaisi kovasti. Jos vaikka jossain olisi joku kurssi mihin osallistua.. Minä olen niin huono nettiohjeista lukemaan, vaikka niistäkin ehkä pääsisi alkuun.

Ehkä innostun vielä siitä, toivottavasti! Vaikka luonnonkosmetiikka ei paljon maksakkaan, ja nuo palat kestää tosi kauan, niin kyllä se prosessi olisi hieno käydä läpi ja osata valmistaa ihan itte.
Sellaista selviytymisen tunnetta se aina kasvattaa, kun jotain uutta oppii taas alusta asti tekemään kotona, eikä tarvitse aina ostella ja luottaa siihen, että tulee muualta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti